ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Μέσα από δημιουργική διδασκαλία βοηθάμε τα παιδιά να αναπτύξουν πιο γρήγορα και άρτια τη σχέση τους με την κίνηση, τον χώρο και τον χρόνο. Σκοπός του προγράμματος είναι η προώθηση της δημιουργικής έκφρασης, μέσα από το δημιουργικό χορό, τη μουσική, την φαντασία και την αφήγηση.
Τα παιδιά ωθούνται να ανακαλύψουν το πώς εκφραζόμαστε μέσα από τις τέχνες, μπαίνοντας σε μια ελεύθερη και δημιουργική επικοινωνία με τους άλλους γύρω τους, σε μια διαδικασία γνωριμίας και εξοικείωσης με το σώμα τους και με το περιβάλλον τους. Το ταξίδι μας στο κόσμο του δημιουργικού χορού και της κίνησης θα αναπτυχθεί μέσα από παραμύθια που θα ζωντανέψουν τα παιδιά.
Το πρόγραμμα βασίζεται στο σύστημα διδασκαλίας Dalcroze. Μέσα από την βιωματική διδασκαλία του ρυθμού στο σώμα, βοηθάει το παιδί να βιώσει κάθε στοιχείο του ρυθμού (δύναμη, χώρος, χρόνος, φόρμα), με σκοπό να καλλιεργήσει στο παιδί τις αισθήσεις του στο μέγιστο αλλά ταυτόχρονα να το εισαγάγει στις βασικές αρχές του κλασικού χορού. Έτσι, με τρόπο δημιουργικό αναπτύσσονται οι σωματικές, γνωστικές και νοητικές του δεξιότητες.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΟΡΟΥ
Τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι δομημένα και διεξάγεται από έμπειρους δασκάλους ειδικευμένους στο είδος τους, που γνωρίζουν να καθοδηγήσουν το μαθητή και με φροντίδα και προσοχή, στο επόμενο του βήμα. Διεξάγονται κατόπιν συνεννόησης με το κέντρο μας.
Η Φυσίαθλον δημιουργεί τμήματα προετοιμασίας για τις εισαγωγικές εξετάσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής καθώς και για την Κρατική σκηνή. Σκοπός είναι η άρτια προετοιμασία της τεχνικής των ατόμων και η βελτίωση του επιπέδου τους ώστε να διεκδικήσουν με σημαντικές πιθανότητες την εισαγωγή τους. Στην διάρκεια των μαθημάτων θα δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην ενδυνάμωση, στη χορευτική και τεχνική εξέλιξη των χορευτών.
Για τους Έλληνες οι εθνικοί χοροί έχουν μια ξεχωριστή σημασία. Οι χοροί αυτοί δεν σχεδιάστηκαν από κάποιον ειδικό, δεν τους γέννησε η φαντασία ενός ειδήμονα, αλλά τους έπλασε η ψυχή του λαού. Έγιναν από ανθρώπους οι οποίοι μη γνωρίζοντας ανάγνωση και γραφή και μη διαθέτοντας άλλη μόρφωση, χόρευαν και τραγουδούσαν για να αναδείξουν τα συναισθήματά τους. Οι πολεμιστές για να εκφράσουν τη χαρά και την ικανοποίηση ύστερα από μια νίκη, η μάνα τον πόνο και την πίκρα για τον θάνατο του παιδιού της, η γυναίκα τη θλίψη και την απόγνωση για τον σκοτωμένο άντρα της.
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ
Θα αποκτήσουν καλή στάση του σώματος, ισορροπία και ευλυγισία.
Θα βελτιώσουν τον τρόπο που περπατούν και κινούνται, ιδιαίτερα αν ξεκινήσουν σε πολύ μικρή ηλικία.
Θα μάθουν να ελέγχουν το σώμα τους, να ευθυγραμμίζουν το κορμί τους, ενώ θα αποκτήσουν αρμονία στις κινήσεις τους.
Θα αντιμετωπίσουν τα όποια προβλήματα έχουν να κάνουν με σκολίωση, κύφωση ή λόρδωση.
Θα αποκτήσουν πειθαρχία, θα μάθουν να εκτελούν εντολές και να λειτουργούν μέσα σε μία ομάδα.
Θα εκπαιδευτούν ώστε να προσαρμόσουν τις κινήσεις τους σύμφωνα με τη μουσική και τον ρυθμό, ενώ μέσω της μουσικής θα αποκτήσουν ψυχική ισορροπία.
Θα εξασκήσουν τη μνήμη τους, θα ενισχύσουν την κοινωνικότητα και την αυτοπεποίθησή τους, ενώ θα διαμορφώσουν την προσωπικότητά τους.
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Το μπαλέτο γεννήθηκε και αναπτύχθηκε ως ξεχωριστό είδος χορού στην Ιταλία στα τέλη του 15ου αιώνα, γι’ αυτό και η ονομασία προέρχεται από την ιταλική λέξη ballare που σημαίνει <<χορεύω>>. Η πλειοψηφία της ορολογίας του μπαλέτου προέρχεται από την γαλλική γλώσσα επειδή διαδόθηκε και εξελίχθηκε ως χορευτικό είδος τον 17ο αιώνα, στην αυλή του βασιλιά της Γαλλίας, του Λουδοβίκου ΙΔ’. Τον 18ο αιώνα τέθηκαν για πρώτη φορά οι βασικές αρχές του ballet d’ action, ενώ ακολούθησε η <<Ρομαντική περίοδος>> του μπαλέτου κατά την οποία καθιερώθηκε οι χορευτές να χορεύουν στις μύτες (sur les pointes). Το μπαλέτο όπως το γνωρίζουμε σήμερα, ξεκίνησε στην αυτοκρατορική Ρωσία το 1875 με την παραγωγή αθάνατων θεατρικών παραστάσεων, όπως <<Η Λίμνη των Κύκνων>> και ο <<Καρυοθραύστης>>. Έκτοτε εξαπλώθηκε στην Αγγλία, στην Αμερική, καθώς και σε άλλες χώρες, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν οι 8 γνωστές σχολές ή μέθοδοι τεχνικής του μπαλέτου.